Oprichter en CEO Bettina Simdorn


Bij Disneyland Paris van ‘doorman’ tot smallworld manager. Bedrijfskunde studie. Voor Kelly services een afdeling TQM managen, Operational Excellence bedrijfsbreed uitdragen. Digitaliseren van een administratie van een internationaal uitzendbureau. Inhouse dienstverlening gecreeërd en geimplementeerd voor Olympia. Nu adviseur en coach, succes door het SIMPEL te doen.

Bettina’s passie voor succes en kwaliteit begon in 1992 bij Disney in Parijs. ‘Make dreams come true’ was onze slogan. De hele onderneming was gericht op de tevredenheid van de klant. In 1992 begonnen als ‘doorman’ en in 1998 geëindigd als smallworld manager, verantwoordelijk voor 100 man. Ik heb alle lagen van de organisatie leren kennen en heb ondervonden wat Operational Excellence betekent en hoe je dit bereikt. Een studie bedrijfskunde gaf me ook het theoretisch kader. Na o.a. het managen van een afdeling TQM (total quality management), waar ik Operational Excellence bedrijfsbreed kon uitdragen, en het digitaliseren van de administratie van een internationale uitzendorganisatie, sta ik nu hier en wil ik mij met deze ervaring, expertise en kennis inzetten voor bedrijven die ‘operationeel excellent’ aan de verwachtingen van al hun belanghebbenden willen voldoen. Om zo je gewenste resultaten te behalen. Dat is geen gemakkelijke weg, maar ik weet dat het mogelijk is door het SIMPEL te doen.

Als adviseur en coach, gespecialiseerd in kwaliteitsmanagement en procesmanagement wil ik je graag helpen. Ik ben gefascineerd door succes en vooral hoe bedrijven succesvol kunnen zijn. Mijn visie is dat elk bedrijf succesvol kan zijn met behulp van Operational Excellence.

Als mens wil ik vooral helpen om dromen uit te laten komen! Dat is mijn passie. Daarom ben ik oprichter van BenRI.

Bettina Simdorn